3 Jun 2012

Hangpa Rasa?

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~
Hangpa rasa apa perbezaan kucing ni dengan sebahagian manusia?


Seriusly, aku tak dapat cari perbezaan dia. Zaman sekarang sebahagian manusia macam kucing je aku tengok.  Pakai baju macam telanjang, perangai makin hari makin menjadahkan diri ke arah kerosakan. Perempuan virgin, lelaki teruna? Payah kut nak carik sekarang. Akal? Macam takdek je. Sama dengan kucingkan? 

> Korang ada hati korang nilai, korang ada mata korang perhati, korang ada akal? Korang fikir la sendiri. Assalamualaikum <

notakakikechik :: Tak merasa pelamin la ko Ik. Btw, stim pulak aku tengok kucing-kucing ni mengawan. YA ALLAH, TEGUHKANLAH IMAN HAMBAMU INI! 

19 3 orang try hard:

Mk Syahir berkata... [Reply]

lu memang suka buat entry lucah kan?bhahaha

bai baizura berkata... [Reply]

no komeng:|

NAL berkata... [Reply]

NAL setuju sangat..

budakampung berkata... [Reply]

kucing comel~ :3 *tetibe

♥nurul♥ berkata... [Reply]

zaman sekarang mcm2 :)

Encik Atan berkata... [Reply]

erk....=____=!

Aesya Zealous berkata... [Reply]

Lucah aje ko ni ek

Boni JLL3 berkata... [Reply]

hahahahaha.. ko plak stim tgk aksi kucing2 tu??hahaha

Zul De Alexis berkata... [Reply]

bahaya aksi kucing tu..guwa pun tergugat..kih2

Cik Lyeen berkata... [Reply]

Manusia adalh sebaik-baik ciptaan..Beza manusia dgn kucing itu adalah akalnya...jika manusia itu sudah lari dari batasan sebenar disebabkan manusia itu x mnggunakan akal sebaik-baiknya...wallahualam..

p/s : kau rasa aku mesti jadi cikgu kaunseling nnt kan?HAHAHHAHAHA

Fiza Suhaimi berkata... [Reply]

Positif Negatif, Negatif Positif.. Hahaha.. :P

Ardini Izzati berkata... [Reply]

Haha. Pelik la kau ni, ik!

Fendy berkata... [Reply]

dalam hati haiwan tiada sifat manusia...tp dalam hati manusia ada sifat binatang...

mohamad shazni berkata... [Reply]

huh,,kucing terlampau,,kui kui

Ayien Einuyasha berkata... [Reply]

ari tu kata takot nk wat tittle 18x.. p wat jugak.. ish3

afzalsukasuki berkata... [Reply]

ko ni ngan minatang pon stim ke nip oi??adoyai bebawak la menginsafkan diri..bebanyak tengok tv al hijrah :P

9n0L4 berkata... [Reply]

zaman dah kembali mcm jahiliyah.

PotiaCasaDelarossa berkata... [Reply]

PERGH LU... ROSAK WA PUNYA CAPLOCK BACA LU PUNYA ENTRY THIS TIME... ENTRY SEAKAN LUCAH (MMG LUCAH LAH..KLU KUCING WA TGK) TP LU CABER BLK DGN ISLAMIC... BLOG LU STAILO LA BRO... RAMAI COMMENTATOR... BLOG WA AVERAGE 5 COMMENT PER ENTRY JE BRO.. ADA YG XDE KOMEN PON ADA GAK... NI SEMUA SALAH LU KAN? LU X POMOT BLOG GUA... EKEKEK...

mayangsayang berkata... [Reply]

hahahha... no komen ... apalagi... kawin le hahah terhindar segala maksalah...