Geng Berus Gigi..

7 Jun 2012

Hangpa Nak Gambar Lucah? Ambik Ni

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~

Hai geng-geng otak kuning yang tengah stim membasah sekalian,
Dah ready untuk membasah and mengstim? Kompem korang takkan rugi punya coz barang very-very baik punya. Ok geng otak kuning, sabun dah ada kat tangan? Tisu dah spare sekotak? Sila pastikan ibu bapak korang tak skodeng melalui belakang-belakang sofa mahupun bakul kain.

Nah hambik. Btw, sori kalau gambar loading lambat, barang stim komfem laa lama.




































































































Insaflaa wei, korang tau tak sekali korang tengok natang-natang ni, 4 bulan senak otak diikuti pembaziran sperma-sperma yang melekat dekat dinding-dinding jamban mahupun bilik korang. Dengan hanya melihat tajuk nafsu korang dah mencanak. Cuba untuk berubah.
> Korang ada hati korang nilai, korang ada mata korang tengok, korang ada akal? Korang fikir la sendiri. Assalamualaikum <

notakakikechik :: Janganlah mengotak kuning sangat, gua search pic ni sambil pejam mata so jangan tuduh bukan-bukan ok! Btw, bukan line tenet korang lembab tapi aku sengaja edit separuh.

29 3 orang nak menyampuk:

Shawn Razaleigh berkata... [Reply]

hoi. hilang hafalan aku tadi

CikMunBlogger berkata... [Reply]

fuhhh ! selamat intenet slow . tak perlu mun tengok gmbar gmbar nye nie . boleh naik traffic nie kalau bab cam gini . huhu :p

zanairin berkata... [Reply]

wallawei.. salute toing2 la sama Ik Hanif...

Zul De Alexis berkata... [Reply]

jem ang..guwa puas tutup mata oitt..guwa x layan nie x syok..layan doremon lg best..feel!

Cik Lyeen berkata... [Reply]

astagfirullahalazim....hilang amalan aku 44 hari klu aku tgok..HAHAHAHHA..nsib je aku scroll laju2...:) insaf lah wei..HAHAH...nawaitu kau ni baik ik hanif..aku suka.!

mohamad shazni berkata... [Reply]

ending tuh baik punye..

Cik Penguin_Solehah berkata... [Reply]

kebetulan bukak blog ni,tapi terbaik lah entri ni ,=)

Syakir Rahman berkata... [Reply]

eh...mcm ner aku ley smpi sni...hahaha

KakiUsya berkata... [Reply]

fap fap fap fap fap fap fap fap











































#foreveralone

Eyda Syahida a.k.a Miss Butterfly berkata... [Reply]

huhahuhahuha search sambil pejam mata . kau edit sambil ape ik ?? bhahahaha

Aesya Zealous berkata... [Reply]

anda turut berdosa. setiap orang yg tengok ni berdosa dan anda juga tanggung dosanya.. ada bran?

mmg la pembaca yg memilih utk tgk tapi siapa yg menggalakkan?

korang ada otak? korang fikir la sendiri.

✰ BbyzyЯaRoxx ✰ berkata... [Reply]

eleh, nanti wa nak letak full pic :p

NAL berkata... [Reply]

jom ubah diri..benda2 ni semua melemahkan daya ingatan ja ..

ZaroL berkata... [Reply]

Ceretttttt~~~ Gelap jantung aku weyh.

Muhamad Azam berkata... [Reply]

Nice trolling IKIBAN!! teruskan usaha troll gua suka!!

Ik Hanif berkata... [Reply]

@Aesya Zealousniat bukan untuk suruh orng buat kerja mengarut tapi just sekadar menasihati ^^

MeeRole berkata... [Reply]

ish3..insaf2..

pehal aku buleh sesat kat sni pulak?haha

ikaa berkata... [Reply]

Hah btol2, aq sokong ko pnya entry nie, sebb bnda nie la, sebilangan manusia skrg jd binatang ( sorry ayat pedas) haruan mkn anak, abg rogol adik, pkwe makwe kn tgkp khalwat, ank luar nikah, kot xtahan sgt, apsal xnikah jaa..kje nk senang kt dunia ja..mati nnt jawab laa

PotiaCasaDelarossa berkata... [Reply]

perghh... hilang ingatan aku... lebih baik aku makan semut dari tgk "Ika-Hanifiah" versi NUDE... harap dia x nude lg lps ni...

ps: sblm edit mesti ko dah puas tgk kan? ekekek.. habis baka doktor lawyer... ekekeke

afzalsukasuki berkata... [Reply]

err abam..abam.nak tanya apsal kena pakai tisu sekotak?abg biasa buat?err klu pakai pampers takleh?

Boni JLL3 berkata... [Reply]

hahahaha.. pasti akan ada golongan2 yang gila seks akan mengecam ko dgn entri ni..hahahahaha

Aida Omar berkata... [Reply]

nie mesti sebelum crop ang dah tengok puas2 kan? kan? pastu dah puas tengok baru ang share no.. hahaha.. gurau je jgn marah. :P

jiera berkata... [Reply]

hahaha ! firstime dtg sini .mula mula .ehh apehal lucah sgt ni .bila scroll bawah tgok adee ayat suci .ouh .begitu rupanya ,

Ayien Einuyasha berkata... [Reply]

kuat la budak nim wat entri 18x... hahaha.. nasib baek line tenet slow.. sume nmpak muker jew..

Khairul Nizam berkata... [Reply]

Aku suka stail kau menyampaikan nasihat... haha

peaqour berkata... [Reply]

hahaha gud wan... kip it ap

zaxx berkata... [Reply]

hahaha.. one word!!! kreatif! *harap yg lain faham motif entry ni..:)

paripariputih berkata... [Reply]

rabun weh mata aku tengok ni mohon kembali ke pangkal jalan ik eh?? h aha ha >..< ko ni... pencarutan tak kesudahan dalam hati aku :P

paripariputih berkata... [Reply]

ha ha ha mohon bertaubat sebelum ko seblum gambau2 tu terdownload :P

good one IK sengal tapi berkesan