Geng Berus Gigi..

1 Jun 2012

Promote Segmen, GA And Blog Geng Sebelanga Jom Join Haramjadah Panjang Gila Tajuk Entri Puih Puih


~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~
Tuuu dia tajuk entri cantiiiiik punya mintak penerajang. Kalau aku tak payah tulis intro tap-tap terus masuk isi kompem korang tahu tujuan entri ni kan? First aku nak promote contest geng semangkuk ayun yang sentiasa menghayunkan aku. Eleh, kakikipas lettew


Agak-agak aku kena saman tak nganjing nama dia sampai begitu sekali? Papepun beliau baru anjurkan sebuah segmeng and GA. Segmeng dia boleh tahan makan laa. Sampaikan hadiah kereta sebijik ok korang kena tipu. Kenapa aku tak join? Oh, yang tu sila rujuk SINI 


Cik Mun buat segmeng kenali diri Cik Mun ke hafe entah aku tak ingat tapi memang menarik segmeng dia. Melalui segmen ni korang boleh tanya 5 soalan tentang diri beliau sebagai contoh :-


1. Cik Mun ni gegirl ke boboy.?
2. Berapa kali Cik Mun bersihkan pusat dalam setahun.?
3. Agak-agak hensem tak Cik Mun kalau bermisai.?
4. Berapa kali Cik Mun kena sunat.?
5. Cik Mun dengan Latip Ibrahim ada iras laa..sepupu erk.?


Tu just sebagai CONTOH, btw kalau nak tanya macam-macam lets join segmen beliau. Psstt, tuan empunya masih single berdaki lagi tau! Cepat-cepat klik di header beliau. Beliau ada anjurkan GA haramjadah ape entah. So, pi jelah.


Second gua nak promote geng kencing setandas gua.


Macam yang korang boleh tengok dekat atas kotak followers blog aku ni ada feed link blog, right? Meh sini rapat-rapat yang dah rapat jom gesel-geselkan aku nak kenalkan serba-sedikit mengenai admin blog tersebut.


Nama diberi Micheal Kariputih Syahir. Bekerja sebagai sukarela taman negara bagi rimau makan kut. Moto beliau "Om Shanti Om". Masih bergerak solo dan dijamin masih belum dinodai. Err, aku tak pasti lah yang part belum dinodai tu coz mungkin dia pernah kena dengan tok mudim yang khatankan dia dulu kut sebabtu sampai sekarang dia fobia dengan pisau.


Btw, dia seorang yang sengal-sengal ubi. Blog dia pun best tak banyak merapu tapi membohong banyak kut. Errr, eh gua dah promote blog dia pun dah dikira baik, sekali-sekala nak ngutuk apa salah eh.?


Bagi aku dia ni boleh sekepala dengan aku diibarat kata nuttela dengan roti boleh bersatu padu. Tak mudah nak taching-hancing bagai and yang paling penting dia ni boleh dibawak pergi ke kenduri-kendara, majlis-majlis cukur janggut mahupun majlis berkhatan. Bapak kau!


Tu je kut yang aku boleh merapu pasal diorang..alaa..karang banyak-banyak ada pulak timbul pulak kes "Anu Blogger Di Potong Oleh Mat Gian". Aku taknak.


so atas korang nak pi ke taknak dekat blog diorang. Tapi pi je laa. So


> Korang ada hati korang nilai, korang ada mata korang perhati, korang ada akal.? korang fikir laa sendiri..Assalamualaikum <


notakakikechik :: Blog diorang ohsem..kut

15 3 orang nak menyampuk:

Muhamad Azam berkata... [Reply]

bila blog gua pastikan entry lagi ohsem... hehe.. APAKAH!! APAKAH!!

Mk Syahir berkata... [Reply]

wa terharu derr even lu describe wa cam haram jadah tapi wa tetap hargai..

*dendam tetap dendam!haha

Zul De Alexis berkata... [Reply]

guwa baru taw yang MK tu maksud " Micheal Kariputih" hahaha...best gak nama tu.. eh isu tu betul ka? kah2

sis92 berkata... [Reply]

gua takdak mood nak join apa2 segmen , etc

Nur Shuhada berkata... [Reply]

kah3..sedap nau nama MK Syahir .."Micheal Kariputih Syahir" perhhh OHSEM !!!..hehe

NAL berkata... [Reply]

wah, blog diaorng memang ohsem gila..

Boni JLL3 berkata... [Reply]

hahaha.. ko pomote blog ke ko cari gaduh????hahahahaha..hadoi ko ni macam2 la..haha

BlueiceButterfly berkata... [Reply]

~sepantas kilat melompat jenguk blog2 yang terpilih..haha

Yumida berkata... [Reply]

haha...soklan utk cik mun mmg x blh tahan...kompom cik mun pening kepala...MK...ooo begitu unik sekali..mmg hebat imaginasimu...kikiki

PISMP KUMPULAN D berkata... [Reply]

sah sengal je entry kau kali ni..HAHHAHAH..:p tapi aku suka..kau taw tak bila aku baca apa yang kau taip...aku rasa aku patut gelak smpi pecah perut..HAHAHHAHAHA

Fatim berkata... [Reply]

ohsem kut? anda sngguh kelakar..

nanti nk pergi survey blog diaorg

♥ Ain ♥ berkata... [Reply]

haha . mao bputar urat kentot den bace soalan mun ! hahah .

CikMunBlogger berkata... [Reply]

aku terharu dengan entry kau . rasa nak panggil astro oasis datang jumpa kau . ahahaha

zanairin berkata... [Reply]

lawak giler part promote mk shahir dengan soalan cik mun..:D

ikaa sharin berkata... [Reply]

glamer gilaa nama abe syahir . hahaa :D