Geng Berus Gigi..

21 Oktober 2012

Jadah Afakah Friendzone?

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~

Kah kah kahak kahak kahak puih puih, can mali can hei hei, suriram ram ram ramlah ram ? Macam period tak lawas je aku rasa bila menaip intro yang agak mencarut camni.


Kecelaruan intro memang selalu akan terjadi kepada aku jika lama tak update entri. So dengan mengkahak-kahakkan pendahuluan aku boleh memanjangkan lagi entri ini.


Setelah gigih membuat reasearch dengan menggunakan google translate, baruku tahu apa itu maksud friendzone. Untuk pengetahuan korang, definisi friendzone ialah.....


Sob sob sob.. Tragis cerita ni.

~~ Friendzone ~~
Seseorang yang kita minati menganggap kita sebagai abang, adik, kakak, kawan dan jauh sekali dianggap sebagai pakwe dan makwe.

Love is payah! So,

>Korang ada mata korang tengok, korang ada hati korang nilai, korang ada otak.? korang fikir la sendiri. Assalamualaikum

Notakakikechik :: Saudaraku, anggaplah ini sebagai dugaan. Janganlah risau, ramai lagi perempuan dan lelaki kat luar sana. Jangan korang jadi homoseksual sudah.

9 3 orang nak menyampuk:

Cik Lyeen berkata... [Reply]

wow...hahha...aku pun baru tahu ni..hahhaa....first time aku rasa kau sweet buat entry..hahahha

Mk Syahir berkata... [Reply]

kah kah kah naaroom pening sakai jugak aku nak paham cerita omputih tu..

Cikgu Jaja™ berkata... [Reply]

hahahaha....

kau belum baligh lg hanip.. sbb tu pist cenggini. kak jaja dh baligh.hahahah

♥ Nana BamBam ♥ berkata... [Reply]

single better....bina kawan ramai2 dari bina cinta.....baru hapeninggg...hikhok

aswadz berkata... [Reply]

forever alone jwb nyer.

zanairin berkata... [Reply]

oh maiii... sememangnya kau semakin jiwang.. ape dah jadi????

Aida Omar berkata... [Reply]

makanya jangan cecuba jatuh cinta dengan kawan sendiri.. gua baru tahu maksud friendzone tu.. ingat zon kawan tadi :P

BrilliantWriter berkata... [Reply]

Hehe...

baby comel berkata... [Reply]

love is payah??
~jadi pilihla utk tiada love. ehh?