Geng Berus Gigi..

25 November 2012

Hoho Hoi Nisha Kay Lah

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~

Mak aih, macam mana la aku boleh terlupa nak update cerita pasal ni. Dah la cerita pasal awek tak tercapai dek kalbu aku tuh. Puih ko Darkbatman! Dasar lelaki! 
Alaaa, titew tak ingat la shayang! Jangan buat muka 
cenggitu..

Back to the story, time tu aku pergi shopping dekat Mega Mall, Kuantan. Time-time duduk syok mencium bau lada kering, tetiba mata aku terpandang sorang awek cun. Perghhhh, atas bawah atas bawah aku tenung dia, sampai naik juling retina aku. Setelah mata aku kembali normal baru aku prasan. Nisa Kay lah! 

Memang beu beu beutipu la kalau tengok live. Kalau dipandankan dengan aku sumpah macam nangka ditetak-tetak. Aku perasan yang bukan aku sorang je yang tenung dia. Abang Bangla sorang tu pun duk termuncung-muncung bibir dia bagai minta dilibas saterika free dimuka. 


Time tu aku perasan yang dia duk round-round dengan sorang kawan dia, prompuan jantinanya aku rasa, entahlah, payah nak detect coz dia pakai seluar. 

Dalam hati time tu memang mood napsu ayam jantan, tapi risau jugak kalau disalah tegur nanti tak pepasal dikokak otak aku kat situ. Tak ke naya? Selepas berfikir panjang, aku ambik keputusan untuk pergi jumpa dia. 

Dia cakap yang dia selalu melawat blog ni tapi malu nak komen. Bukan setakat tu ja, dia cakap muka aku ada macam pan asia. Genetik tang mana la yang bawak wajah pan asia masuk dalam badan aku pun tak tahu. Lepas bercakap-cakap dalam lebih kurang 5 minit, dia pun blah.


Perghhh, sekali dia melintas depan aku bau dia memang menyeret sampai terkemut-kemut hidung aku menghidu. Aku teka komfem pakai perfume kereta ni.


Part ni yang tak best, cukup je dalam 20 langkah dia pergi, tetiba aku ternampak yang dia intai kiri kanan kiri kanan. Aku ingat dia nak buat iklan melintas jalan raya, rupa rupa 


Zaaaaaaaaap!


Jari telunjuk beliau tepat masuk ke lubang hidungnya. Pergggh, part tu boleh tahan lagi, yang tak boleh di cecah dek akal, bolehka dia merongoskan lagi lubang hidungnya pakai kedua-dua belah ibu jari tangan?

Tak cukup dengan tu tetiba dia bukak kasut. Aku ingat dia sesaja nak betulkan tali kasut or whatever, tapi tangapan aku meleret beb. Dia duduk kat atas lantai sambil menjuih-juihkan ibu jari kakinya ke arah hidungnya. Yang tak menahan, masuk setengah jari ibu kaki beliau! Aku dah mula seriau takut nanti tetiba tertinggal kuku kaki dalam lobang hidung.

GEDEBUSH! *banyak pulak sound effect entri kalini


Tetiba kepala aku rasa macam terhantuk something. Agak berpinau jugak la time tu. Rupa-rupanya aku terjatuh dari tingkat 2 katil double decker. Perggh, menahan aku time tu. Kalau dibuatnya aku ada buasir, kompom terkeluar semua isi-isi badan aku.

Lah, mimpi rupanya. Aku tak tahu nak ketegorikan mimpi tersebut sebagai mimpi indah or mimpi ngeri. Yang pasti kompom Nisa Kay tergila-gila nak hentam, belasah or langgar lari berganti-ganti aku lepas ni.

> Korang ada hati korang nilai, korang ada mata korang tengok, korang ada otak? Korang fikirlah sendiri. Assalamualaikum <



notakakikechik :: Firstly, Nisa Kay..mohon ampuni saya ya, saya hanya ingin bergurau sama kakek. Mohon jangan samani saya ya.. T__T
Ok gua diam :x

24 3 orang nak menyampuk:

potia casadelarossa berkata... [Reply]

Nisa ni mmg cantik... gua tak akan ngorat dia.. sumpah wa tak nak.. klu dia ngorat wa... gua pasrah ajelah ketentuan ilahi.. apa blh wa buat... rezeki Nisa Kay mendapat kan gua.. ekekekekek...

Abdul Hafiz berkata... [Reply]

Cehhh. Ingatkan betul lah dia buat semua tu. rupanya mimpi je. Haha..

piko ija berkata... [Reply]

haha...mujor x basah tilam ko..

azstory berkata... [Reply]

huh kemain mimpi ko..dahsyat..! hahahaha

Aida Omar berkata... [Reply]

sian ang ik hanif nanti wa try hubungi nisa kay eh suruh dia jumpa ang dalam dunia reality.. sampai termimpi2 dibuatnya. sedih pulak wa ha T_T sobs..sobs..

paripariputih berkata... [Reply]

Ha ha ha bertabah abam potia tu nak ngorat si Nisa mohon ko bertabah lew IK ha ha ha. Mujurle ko jatuh dri dabal decker lau tak mentabah aku baca kan doa qunut.. Eh ha ha ha >..<

paripariputih berkata... [Reply]

Ha ha ha bertabah abam potia tu nak ngorat si Nisa mohon ko bertabah lew IK ha ha ha. Mujurle ko jatuh dri dabal decker lau tak mentabah aku baca kan doa qunut.. Eh ha ha ha >..<

aswadz berkata... [Reply]

kata katil double decker. gmbr single decker je. nak gak tgk org jatuh katil double decker.

Khai Artzfar berkata... [Reply]

aku macam rasa nak penggal je laptop ni bila kau ckp pan asiaa..puiiihh..hahahaha

Iffah Afeefah berkata... [Reply]

mohon nisa kay bace entry ko ni

MisS BubBLe berkata... [Reply]

ngeng betul, mula2 igt betul dh jumpa kt megamall..bru nk tny bila... skali dh bace part melalut mmg konfem ar tipu..haha:D

Cik Emma berkata... [Reply]

yea..nak join bloglist..dah masukkan awak dalam bloglist KUMBANG ! keep in touch yaww!

http://cik-emma.blogspot.com/

evangelistaNiL berkata... [Reply]

terbaek broo nil suka

wisata bakti alam berkata... [Reply]



kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

wisata bakti alam berkata... [Reply]



kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

kinara kinatara berkata... [Reply]

kina follow ini ya:)

jemput jugak e blog kina:)

kinara kinatara berkata... [Reply]

rupanya itu hanya mimpi..hahaha..:)

Cinta hazanis berkata... [Reply]

lolzz tipah tertipu la ni. hikss

♥ Nana BamBam ♥ berkata... [Reply]

alahai hai haii..
berangonn je keje dia..

Cik tikah berkata... [Reply]

siannya smpai mimpi je. kepunan la tuh. hahaha

saifudin abu izzudin berkata... [Reply]

nice day :)
hargailah hari kemaren,
mimpikanlah hari esok,
tetapi hiduplah untuk hari ini.
bagi-bagi motivasinya yaah...

Ezad Izzuddin berkata... [Reply]

Gaya cakap macam betul , at last kau MIMPI !!!! hahhaahhaha sumpah kelakar part korek hidung tu , hahahahha

Littleme ashikin berkata... [Reply]

mak oi.. 1st bca blog awk,, lawak woo i like~~

Seneorita Baharin berkata... [Reply]

hahaha...igtkan betol2 tapi mimpi rupanya..haishh..tahap imaginasi tu tnggy sungguh..kalo buat krgn spm ni konfem dpt A+++...hehehhee :P