Geng Berus Gigi..

1 November 2012

Selamat Tinggal Mrs. AA

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers Sekalian ~~


Korang, aku sedih, aku nak dia balik tapi dia tak balik-balik, aku dah try sehabis baik untuk mendapatkannya balik sehingga kentut aku pun dah tak berbau bacan macam selalu. Korang, aku ada reka sebuah puisi yang tidak mengikut skema BM untuk dia. Nak baca tak korang?
Dulu, 
Kau selalu ada disamping aku,
Tak kira walaupun betapa berliku-likunya kehidupanku,
Kau tetap drift forward bersamaku,

Dulu,

Kau dan aku selalu bermesra bersama,
ibaratkan burung dengan bulu dan
lelaki dengan bau badan,

Sekarang,

Kenapa kau pergi?
Tinggalkan aku terkapai-kapai?
Dimana janji-janji yang kau tabur dulu?

Awak.

Kita baru bersama selama 2 tahun awak,
Kenapa awak dah tinggalkan saya?
Kenapa awak dah tak sayangkan saya?

Awak,

Saya tak boleh terus berjalan tanpa awak,
Saya sayang awak sangat-sangat,
Sayang, 
Selamat tinggal.

Korang, sedih tak puisi aku? Aku dah reka habis baik korang. Errr, korang nak tengok tak gambar Mrs. AA aku? 

(Mrs. Awekku Adidas)
2010 - 2012
~~ Dalam Kenangan ~~

> Korang ada hati korang nilai, korang ada mata korang tengok, korang ada otak? Korang fikirlah sendiri. Assalamualaikum.


Notakakikechik :: Inilah dunia Forever Alone. Langha kan?

16 3 orang nak menyampuk:

Syakir Rahman berkata... [Reply]

chop2 ~ dah alang2 ko tanya "nak baca x korg" so aku jawab "x"...bhhahahaha

Mk Syahir berkata... [Reply]

miss u too mrs AA..kah kah kah jilaka!

paripariputih berkata... [Reply]

A'a aku pun baru "putus" dgn sandal Hush Puppies aku tengah hari tadi... dia dah x sayang aku... tetiba tgh jalan masa nak gi lunch putus.. =..= bertahun aku dgn dia ko....

zanairin berkata... [Reply]

mohon lu kebumikan beliau dgn elok semoga terus tersemat abadi dlm ingatan..=="

baby comel berkata... [Reply]

Adidas tinggal.. cari la asadi, yg tu setia sampai mati ~harap2 la pun =)

CekbOlat-bOlat berkata... [Reply]

baru nak bahan lu , ingt lu madah puisi sbb awek yg bergelar manusia . kahkah

♥ Nana BamBam ♥ berkata... [Reply]

adakah ini satu penyeksaan hulu hatiku membca ini entry?

ohdemm!

:D

StuntWomanWho :) berkata... [Reply]

cett . adidas . hahaha

MisS BubBLe berkata... [Reply]

oMaiigOdd..hahHaa..~

aswadz berkata... [Reply]

berpisah ngan selipar pun nak puisi bagai. kalo putus ngan awek agak2 mcm mana? mgkn karang novel kot. hehehe...

Aida Omar berkata... [Reply]

Salam takziah dan salam kesedihan dari kami untuk lu.. moga lu sentiasa bertabah tanpa miss AA lagi.

NIA SI DRUMSTICK berkata... [Reply]

haha..sengal la..mati2 kite ingt awek btol2..feeling bace last2 selipar jepon je.hehehe

Afiq deLover berkata... [Reply]

mmg takleh blah la puisi!!ahahah!i like~vst my blog~

BlueiceButterfly berkata... [Reply]

haha ingat sp la dia 2..suspen tol :)

azstory berkata... [Reply]

nampak dari jauh kt pasar malam sejibik cam selipar adidas, tapi bila dah beli wat balik baru perasan dia tulih abitas..hahaha

♫♪~Naurah_Nawwarah ~ ♫♪ berkata... [Reply]

mangkuk tingkat bertingkat2 punya budk .. ingatkan awek kau tadi . haktuiii ! :p