23 Mei 2013

Ini Bulu Bukan Ikan Bilis!

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~

Hey geng,
Boys! Aku komfem ramai di antara korang yang time kecik-kecik dulu jenis yang tak sabar untuk mencapai tahap bulu mula menyemai atas badan kan? Bulu ketiak baru tumbuh sehelai pun dah kecoh satu kelas! Macamla ada orang yang nak kutip bulu ketiak ko and framekan untuk taruk dekat muzium.
Tapi bila dah besar, pergghh! Terasa macam nak siram racun rumpai atas badan je kan? Tak best beb ada bulu ni, dah macam hidup berlapiskan rumput amazon je aku rasa. Ada tak cara nak melambatkan proses penuaian bulu? Kalau ada yang komen 


"Suntik virus leukimia la senang"

Memang aku bakar la semua bulu dia termasuk yang bergulung tebal-tebal dekat bawah tu sekali. Puih!
> Korang ada mata korang tengok, korang ada telinga korang dengar, korang ada otak? Korang fikirla sendiri. Assalamualaikum <


notakakikechik :: Ada perempuan yang suka simpan bulu. Spesis mawas aku rasa.
Jika berkenan sila hantar ON BULU BILIS kepada 32999

4 3 orang try hard:

Kucing Hitam berkata... [Reply]

eeee geli la weeek
muntah ijaw haha
http://long-cham.blogspot.com/

Kucing Hitam berkata... [Reply]

muntah hijau
http://long-cham.blogspot.com/

Abak@Pedamba Cinta Penuh Mahabbah berkata... [Reply]

sunnah Rasulullah..
Setiap 40 Hari..guntinglah bulu ari-ari dan dicelah ketiak..

SITUS TV ONLINE 24 JAM NON STOP berkata... [Reply]

Meski berbulu aku suka cewek itu
cantik sekali ... Hehehehee