Geng Berus Gigi..

3 Jun 2013

Pilihan Calon Untuk Dibuat Isteri

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~
Setiap mak bapak mesti nak dapat menantu yang baik and boleh jaga anak dorang kan? Takdak mak bapak yang sudi kahwinkan anak teruna mereka dengan mamat nepal yang dahagakan belaian belalai dari seorang lelaki. 

Selepas gigih mencari calon-calon yang sesuai sambil bergilir-gilir tolong sental pusat kawan (gotong royong katanya) , akhirnya aku dapat beberapa perempuan Melayu terakhir yang memang sesuai untuk dijadikan menantu. 


So,  bagi yang tengah deseprated nak melepaskan nafsu serakah tu, bolehla carik kat sini. Daripada asyik membazir dekat dinding jamban, baik menyemai terus. Haih, jenis yang bernapsu ayam belanda ni aku teka mesti masa kecik dulu bapak dia tetuang pil viagra dalam susu dia. Kesian...


1. 


Nama : Ainurudada Bulubulu bt Gonjoil
Umur : 25
pekerjaan : Manganyam bulu biri-biri
Hobi : Mengemam pemadam
Kriteria : Mencari bakal suami yang mahir dalam mentoncang bulu dada


2.

Nama : Nor Zaimahahahahaoktaklucu
Umur : 39 tahun
Pekerjaan : Refleksologi di Shell Ampang
Hobi : Tidur dalam aquarium

3. 
Nama : Mas Ayu bt. Subandondon
Umur : 46 tahun
Pekerjaan : Menjaga parking lot
Hobi : Menyental badan roomate ketika mandi
Kriteria : Terima seadanya asalkan cepat sebab tarikh monopos dah dekat

4.
Nama : Aimi Syafiqahak bt Suhaimi Meor
Umur : 20 tahun
Pekerjaan : Pelajar (buat parttime jual tayar)
Hobi : Mengintai jiran bergaduh
Kriteria : Suka lelaki macam Dr. Rozmey

5. 
Nama : Shen Shalok bt Hadchum
Umur : 23 tahun
Pekerjaan : Model Kain Kafan
Hobi : Mengigit kuku kaki
Kriteria : Tahan maki

6. 
Nama : Iffah Apipahit
Umur : 22 tahun
Pekerjaan : Toreh getah orang
Hobi : minum getah
Kriteria : Badan mestilah berbau getah

7. 
Nama : Shila Kak bt Donia
Umur : 21 tahun
Pekerjaan : Tokei Saloon
Hobi : Mengulum gincu
Kriteria : Mahu yang bernafsu serakah

8.
Nama : Cik Lyeen Dan
Umur : 22 tahun
Pekerjaan : Askar pencen
Hobi : Bergambar di cermin tandas
Kriteria : Suka lelaki juling



So, pilihan korang?

> Korang ada mata korang tengok, korang ada telinga korang dengar, korang ada akal? Korang fikirla sendiri. Assalamualaikum <
notakakikechik :: Ini hanya gurauan. Jangan engkorang nak ugut cabut bulu hidung aku pulak nanti!

9 3 orang nak menyampuk:

paripariputih berkata... [Reply]

lol la la la la nasib ko tak tulis aku penternak taugeh kat pusat org hahahah... >..< (ps asal lak umur aku muda tu ik??) :P

Cik Pensil berkata... [Reply]

kah2.bahaya betul. kak aimi pun ada, ppp pun ada >_< cik leen pun jadik mangsa >_<"

Nur Amalina Maisarah berkata... [Reply]

wkwkw tergelak bace entry ni..lawak la :D

Katak Comel berkata... [Reply]

choii...
promot mmbe blogger ke hape..
ahaha

Lyeen De Syifa berkata... [Reply]

aku rasa kalau aku ada senapang gajah..aku akan praktikkan semula dgn kau..maklumlah aku kan askar pencen..bahahahahaa

Zaxx zul berkata... [Reply]

hahah menaikkan semnagat aku untuk berbini 4..hikhikhik

Aimi Syafiqah berkata... [Reply]

LOL sungguh brotha gua yang sekoq ni. Dr Rozmey. Puhlisssssss. Ngeh3

Btw thanks :D

Sop berkata... [Reply]

nak pakai dadu boleh utk pilih?

Cik Gee berkata... [Reply]

untung aku baca masa tengah stress ni!

bertambah stress! huargghhh!!!