6 Jun 2013

Tudungku Di Kepalamu

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~
Zaman sekarang kita dapat tengok macam-macam jenis jenama tudung yang dijual. Biasanya dorang jual dekat pasar, kedai-kedai perempuan. Jangan pulak korang pi kedai tayar untuk beli tudung! Itu bebal namanya.

Sekarang Ada tudung Fareedah, ada tudung ariani, ada tudung Tongkok, ada tudung saji, sampaikan serban pak imam pun dia boleh belit-belit sampai jadi tudung! Entah-entah tupperware pun orang buat tudung sekarang. Macam-macam! And disebabkan itu jugak kita dapat tengok macam-macam pesen orang pakai tudung.
Homakaih..brapa lama agak-agak perlu hadap cermin sampai jadi bunga tu? Tak loya ka tengok muka sendiri?
Errr.. ok. style ni sesuai time majlis berkhatan. Moga-moga budakx2 yg tengah berkhatan tak terkencing atas muka tok mudim.

Actually, aku bukannya kisah sangat pasal tudung-tudung ni. Ikut korang la nak belit tudung sampai tercekik leher pun tapi please la pakai dengan betul. Tutup aurat tu. Takdak orang yang nak tengok daki dekat leher korang tu. Lagi satu, tak guna pakai tudung kalau baju cam haram!
Pergghh!! Munggil! tetiba mak aku nak dia jadi menantu.

>Korang ada hati korang nilai, korang ada mata korang tengok, korang ada otak? Korang fikirla sendiri. Assalamualaikum<


notakakikechik :: Tak cute pun pakai tudung tapi baju ketat. Cilaka ada lah.

8 3 orang try hard:

paripariputih berkata... [Reply]

TEST TEST! HA BARU LA AKU BOLEH KOMEN... hahahah memang menabah tul mompan bertudung yg pling bawah tu ik sama dgn awek yg lam bideo ko bagi aku tu ekekekek kbai...

Iffah Afeefah berkata... [Reply]

Takpelah.. Diorg pakai tdg dgn niat nk berfesyen semata2...

*cek diri senirik jugak

LaLa mhdnor berkata... [Reply]

ada yg lebih teruk dari tu, tgk dgn mata sendiri. rasa nak tarik je tudung tu, buat malu je.

Azwar Syuhada berkata... [Reply]

Sekarang ramai yang pakai tudung semata-mata nak berfesyen je kot..haha..Pic yang bawah sekali tu memang tak bleh bla kan.. =p

Sop berkata... [Reply]

bila bertudung bukan kerna agama macam2 jadinya

Ez-1 berkata... [Reply]

salam singgah...tgok gambar tu, rasa mcm nak bg penampar je pakai mcm tu...pelik betul...huhu

FairuzAqilah berkata... [Reply]

hahah! kadang tu tak boleh bla juga bila tengok macik pakai tudung, sekali pakai leggings? allah... bukan lah kata saya ni sempurna, jauh sekali. tapi sedang berusaha ke arah muslimah sejati, insyaAllah! :)

Tinta Lana berkata... [Reply]

Salam.

Ak tak suka tgk mompuan pakai baju sampai nampak garis spender. Knapa tak pkai je terus spender kat luar, huk.