Geng Berus Gigi..

10 Julai 2013

Bulan Jangan Korek Hidung Di Siang Hari

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~

Cepat betul masa bergerak, seingat aku baru semalam aku curi-curi makan paha ayam belakang peti ais tap tap dah nak puasa balik.
Bila mentioned pasal puasa ja, mesti kita akan teringat pasal zaman-zaman kecik kita dulu kan? Ni aku nak cerita pasal aku masa dulu-dulu. Pada zaman tuuuuu

Siapa yang ada mercun paling banyak dikira sebagai ketua

Orang lain duk terawikh tapi aku duk tunggu moreh siap

Time sahurlah time yang paling menyeksakan


Dekat sekolah sibuk tanya kawan berbuka/sahur apa

Kalau aku tulis semua komfem tak berqiamullai korang malam ni. Eceh, bangun sahur pun payah ada hati nak qiamullai. Tidur mengalahkan beruang berhibernasi.

Aku just nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua muslim di dunia and jangan memandai-mandai nak period. Yang lelaki jadah apa period? Nak klua ikut mana darahnya? Celah ketiak?

So,
Korang ada mata korang tengok, korang ada telinga korang dengar, korang ada otak? Korang fikir la sendiri. Assalamualaikum <


notakakikechik :: misi mencari Lailatul Qadar. Jgn kentut dlm air!


7 3 orang nak menyampuk:

paripariputih berkata... [Reply]

LOL sengal tul n3 ko ni ik.. anyway selamat berpuasa gak kat ko... mujur ko dah abes sekolah kan... klw tak mesti ada bekal bawah meja ko hahahahah kbai >..<

||aLeaSaRa|| berkata... [Reply]

hahahaha suka kartun tu..erk mercun bawang?tak pernah main huhu..

Hafiza AizZawa berkata... [Reply]

mmg sengal.. tp cite ko nie mmg lojik..tp sesuai tuk dak laki je kot.. huhu

Sop berkata... [Reply]

salam ramadan dan selamat berpuasa

Tasneem berkata... [Reply]

haha. selamat menjalani ibadah puasa IK. ^^

cik kiwi's berkata... [Reply]

hai ik. aku datang singgah ni kau happy tak? wakakakak!. selamat berpuasa tau :P

Tedi berkata... [Reply]

apa kena-mengena dengan beruang pulak :P