19 Julai 2013

Jangan Disakat Orang Nak Berak!

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~

Salam makan sorok-sorok semua.
Pernah tak korang mendajalkan kawan-kawan korang yang tengah mentenuk menahan najis dari terkeluar? Sesungguhnya itu ialah perbuatan yang keji. Lagi-lagi dalam bulan puasa ni, makin tercabar kesabaran si peneran. 
So, jangan sesekali korang menguji kesabaran seseorang yang tengah tahan berak kalau tak nak mati dalam keadaan yang tidak disangka-sangka. Di bulan Ramadhan pun kesabaran ada tahapnya.


> Korang ada mata korang tengok, korang ada hati korang nilai, korang ada akal? Korang fikirla sendiri. Assalamualaikum <

notakakikechik :: Makin hari makin liat nak bangun sahur. Petanda apakah ini? Maybe nk dpt jodoh kut..

12 3 orang try hard:

paripariputih berkata... [Reply]

hahahahahha aku teka yg nak berak tu ko ik, sbb cara ko mengekspresikan ayat2 ko tu, mcm berpengalaman sengsangat ekekekeke ^_^

Athirah Farah berkata... [Reply]

betol cakap PPP tuh..heehee

paripariputih berkata... [Reply]

@Athirah Farah

kan tirah??? lol

Dik bee berkata... [Reply]

kisah benar ke ni?? padan muka..ekeke

Aida Syifaa ♥ berkata... [Reply]

hahahaha putus urat kentut baca menatang nie :DD

Hafezah Yusoff berkata... [Reply]

ahahah, macam pegalaman sendirik je

Ida Syuhada berkata... [Reply]

Betul ker pernah terjadi mcm tu? ishhh...ishhhh

Hafiza AizZawa berkata... [Reply]

idea yg bgs wat org lidi cm nie..

Eyma su berkata... [Reply]

hew..tgh larh..hehe..^^

siti ZAHARA berkata... [Reply]

huhuhu..sedapnya aym golek..tergugat keimanan ..hee~=D

MrFussy! berkata... [Reply]

hahhaha.. lawak lawak.. tau tak per.. seksa giler tahan berak.. rasa macam nak pecah usus sebab kemut taik tu...

Aimi Syafiqah berkata... [Reply]

Ik sedang bercakap melalui pengalaman. Kbye