Geng Berus Gigi..

20 Julai 2013

Seksanya Bulan Ramadhan

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~
Tadi aku blogwalking, tetiba ada orang tarik rambut aku. Aku lempang dia guna mouse laptop, dia pengsan. Tapi sebelum dia pengsan dia ada pesan suruh buat entri pasal ni.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Selamat berusaha untuk mencapai waktu berbuka

Tetiba rasa berdosa pulak buat angpa camni. Ok, try angpa tengok gambar kat bawah ni, InsyaAllah nafsu makan korang akan berkurang.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

``


>Korang ada mata korang tengok, korang ada telinga korang dengar, korang ada akal? Korang fikirla sendiri. Assalamualaikum<


notakakikechik :: Kawan aku yg kena lempang td kirim salam. BTW, jgn tenung gambar last melebihi 4 minit kalau taknak koma seumur hidup.

20 3 orang nak menyampuk:

muhammad naim Abdullah berkata... [Reply]

;)

Bersyukur dengan nikmat makanan, beberapa negara Islam xdak makanan.. huhu

itu lumrah rakyat malaysia bila datang ramadhan dijadikan bulan makanan.. huhu

jom baca:-
http://pemudattbc.blogspot.com/2013/07/wanita-berfeksyen-sehingga-belakangi.html

miLa saim berkata... [Reply]

hahaha...lapaaa nyerrrrrr!

Sofea Ada Sazlin berkata... [Reply]

Tidak sesuai dibaca buat masa ini.Huhuuuuuuuuuu,baru jam12 lha.

Mat Jo berkata... [Reply]

memang pic yang last tu perosak selera makan, tengok awal2 memang godaan, tapi tengok pic last tu, teruas ok balik, hahaa

Umi Nazrah berkata... [Reply]

pasang lagu 'bulan puasa' banyak2 kali. mesti akan sedar diri. hehehehehhee

Ida Syuhada berkata... [Reply]

Hahaha Dr Rozmey tu pun termasuk gak ker? Kecik hati ayam....

Ida Syuhada berkata... [Reply]

Dr Rozmey pun masuk sekali? Kecik hati ayam huhu

Nurulee berkata... [Reply]

burgerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Norhasniza Khalid berkata... [Reply]

haha.. dr rozmey pun kena.. oh! burger

Bahrain Ramlan berkata... [Reply]

dah kenyang dah...takde selera nak makan lagi..

Fatihah berkata... [Reply]

semua sedappppp. haish

Putery FarHaNa berkata... [Reply]

Orang tengah puase nih! Ishh!

Nao Mei berkata... [Reply]

isk-isk....huhu...kan terkena tengok menu..tak pe...iman cik akak masih boleh tahan..hahaha

silenceblogz berkata... [Reply]

kahkahak.. tak leh blah aku tgk gambar org yg pertama tu...

Yana Sakura berkata... [Reply]

Amboii..kemain hang naa..naseb pas sahur..haha..masih kental ag iman neh.. =)

Zyra Roxx berkata... [Reply]

kahkahkah!!! ikibannnn

Syuhada Mohamed berkata... [Reply]

Hahaha...tak terliur pun. Bila tgk gambar bawah, habis hilang terus selera nak makan. Harap2 makanan kt bazaar dapat menyembuhkan diri ku ini sobsob

S.K.A berkata... [Reply]

hahaha...terbaik =)

aCu atiQ berkata... [Reply]

makkk. sedappnye.

Sis Ieja berkata... [Reply]

sengal tau saja je buat orang lapo masa puasa

gua tak puas hati lah, apehal si dr rozmey tu x buat rambut pacak2 hmm