3 September 2013

Hai Makhluk Sekalian Alam

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~
#Pray for Islam Nation
Hai semua,
Aku update entri ni just sebab aku nak bagitahu yang aku masih lagi bernafas di muka bumi ini. Aku tahu dari hari ke hari readers makin ramai yang berpaling tadah ke tempat lain. Itulah melayu, cakap sehidup semati, tapi hakikatnnya? Puih! 

Nafsu untuk berblog memang masih mencanak tapi hakikatnya masa tidak mengizinkan. Ditambahkan pulak sekarang aku tengah asyik dengan kerja baru aku. Alhamdulillah gaji tak seberapa tapi mampulah untuk menampung perbelanjaan aku dengan anak-anak kucing peliharaan aku makan.

Dikesempatan ini aku nk mengucapkan 

Selamat Hari Raya Aidilfitri
- Mohon maaf jika ada terguriskan perasaan sesiapa terutama kepada Doktor Rozmey. Banyak dosa aku dengan beliau.

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke- 56
- Alhamdulillah Malaysia "semakin aman" dengan peluru dan kejadian tikam menikam. Rakyat yang macam ni la kita perlukan untuk memajukan negara kita ke arah pendajalan. Terima kasih. 

InsyaAllah aku akan update lagi di dalam masa yang terdekat. Aku harap masih ada yang sudi membaca blog ni. 
Untuk menempah sila hubungi 014-5841319313

>Korang ada hati korang nilai, korang ada mata korang tengok, korang ada akal? Korang fikirla sendiri. Assalamualaikum<

Notakakikecik : Gua ingat nk upgrade blog ni jadi stesen minyak. Komfem untung banyak!

20 3 orang try hard:

paripariputih berkata... [Reply]

Lol senget la ko ik... Samat hari raya... Nasib sempat g kan... Ko sempat posa nam x?

paripariputih berkata... [Reply]

Lol senget la ko ik... Samat hari raya... Nasib sempat g kan... Ko sempat posa nam x?

Nur Azwa Edora berkata... [Reply]

amboi , TIUP BELON DENGAN BIDAN YANG PALING TAK BOLEH blah tu oii!! hahaha xD

Mawardi Yunus berkata... [Reply]

Entry pakage ke apa? Huhu

Mawardi Yunus berkata... [Reply]

Entry pakage ke apa? Huhu

Mawardi Yunus berkata... [Reply]

Entry pakage ke apa? Huhu

Mawardi Yunus berkata... [Reply]

Entry pakage ke apa? Huhu

Mawardi Yunus berkata... [Reply]

Entry pakage ke apa? Huhu

Mawardi Yunus berkata... [Reply]

Entry pakage ke apa? Huhu

Mawardi Yunus berkata... [Reply]

Entry pakage ke apa? Huhu

Mawardi Yunus berkata... [Reply]

Entry pakage ke apa? Huhu

Mawardi Yunus berkata... [Reply]

Entry pakage ke apa? Huhu

Ik Hanif berkata... [Reply]

Paripariputih
tinggal lagi 6 hari.

Ik Hanif berkata... [Reply]

Mawardi Yunus
Jimat. skrng nk post entri pun kna byar 20 sen.

Ik Hanif berkata... [Reply]

Nur Ezwa Edora
aku kekadang buat partime korek telinga pak imam

eykabaha berkata... [Reply]

Happy merdeka day! ;) Jemput singgah jemput baca. Feel free to visit http://eykabaha.blogspot.com/ ;)

♥ Nana BamBam ♥ berkata... [Reply]

As'salam,

sihat?

selamat hari raya dan merdeka..huhu

Phat berkata... [Reply]

selamat selamat selamat utk segala nya

paripariputih berkata... [Reply]

@Ik Hanif

agak ko dah tak de career lain ke ko nak buat?? wakakakakakka

Cik Kechik berkata... [Reply]

selamat untuk semua..haha tok mudim ade servis untuk repair laptop x?