28 Ogos 2014

Ibarat Lembu Tercekik Keyboard

~~ Assalamualaikum To Readers And Followers ~~
Aku terpaksa menyepi lama sampaikan nak menaip pun jari dah keras ibarat katak di dalam tempurung. Jangan ditanya kenapa peribahasa tidak sesuai dengan penerangan.

Tinggal lagi 5 bulan untuk aku menempuh kemenangan ibarat air yang tenang disangka tiada buaya.
InsyaAllah perjuangan blog ini akan kekal sampai ke hari pengadilan. Just aku harap semua akan kembali seperti sediakala di saat aku kembali ibarat melepaskan batuk di tangga.

Sahabat bloggers semakin menghilang, insyaAllah lepas  ni aku akan cari engkorang semua tak kira di pelusuk lubang hidung siapa pun korang menyorok! Akan aku tarik otot-otot trakea korang sampai terjeluak ikut pusat! Sampai hati tinggal aku terkapai- kapai ibarat patah tumbuh hilang berganti! puih!
Sekian,

>Korang ada telinga korang dengar, korang ada mata korang tengok, korang ada akal? Korang fikirlah sendiri. Assalamualaikum. <

Notakakikechik: Rindu nak memblog! Hope semua masih setia memanti sekembalian aku ke medan pemblogian..errr



5 3 orang try hard:

Tanpa Nama berkata... [Reply]

Aku dah bukan blogger lg ik harap tok long

Sha berkata... [Reply]

salam perkenalan.
Yo, lps ni sila update selalu dgn entri2 yg menarik. anda tlh mendpt seorang follower baru ^.^

Anasyg berkata... [Reply]

Mana kau hilang? bapak lama diam.

Aimi Syafiqah berkata... [Reply]

Aku rasa nak sepuk kau je lepas baca entri ni. Takleh ke peribahasa kau tu berkait sikit. Haha

Ana Lee berkata... [Reply]

mesti rindu sangat kann .. btw follow sini

http://funnyvelove.blogspot.com/