Geng Berus Gigi..

31 Ogos 2014

The 8 Teteteteruk Seksaan On The World

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~

8. The Judas Cradle
Aku rasa tak perlu diterangkan secara lanjut couse korang pun dapat nilai sendiri. BTW, kalau berat badan yang didera tak cukup, ia akan ditambah! Ngilu mak oih! Ni kalau buat dekat Malaysia ni, komfem kes liwat tak terjadi punya! Ok politics.

7. The Rack
Badan pesalah akan ditarik sampai tulang rusuk terpecah kepada beberapa bahagian. Ini menyebabkan proses Fotosintesis Kardioliumbeteri tidak dapat berlaku yang menyebabkan pesalah mati di tempat kejadian. Please jangan tanya and google apa itu Fotosintesis Kardioliumetabeteri.

6. Breast Ripper
Alat ini dikhaskan kepada kaum wanita. Benda alah ni akan dipanaskan sehingga menjadi merah dan akan dikepit kepada "dada" errr...tak salah ke kalau aku mencarut ni? BTW, lepas dikepit, "dada" akan ditarik sehingga tercabut!! 

5.The Breaking Wheel
Pesalah akan diikat pada sebiji tayar kayu. Lelaki lain akan memukul dan menyeksa mangsa sementara itu. Antara seksaan tersebut ialah, memukul badan menggunakan tukul, menyiat kulit dari badan, mengorek pusat menggunakan pemotong kuku, menarik bulu kaki dan sebagainya.

4. Flaying
Dorang akan mengsiang kulit badan pesalah ketika pesalah masih hidup! Meremang segala bulu woih

3. The Tub
Pesalah akan diletakkan di dalam tangki dan hanya kepala yang dibenarkan berada di permukaan. Muka pesalah akan disimbah dengan madu dan susu bagi menarik perhatian serangga. Pesalah juga akan diberi makan secara kerap agar dorang berak di dalam bekas tersebut. Selepas beberapa minggu dan tangki telah dipenuhi oleh najis, ulat akan mula keluar dan memakan badan pesalah sedikit demi sedikit. Bagus ni kalau diletakkan di spa. 

2. Saw Torture
Amacam? Rasa ngilu tak? Pesalah akan digantung terbalik supaya darah sampai ke otak dan ini menyebabkan mereka dapat berfikir dan menikmati kesakitan yang disajikan. Ada pesalah yang dapat hidup sehinggalah gergaji sampai ke kepala mereka. Wuuyyoooo!! Ni sesuai untuk lelaki curang.

1.The Brazen Bull
Pesalah akan dimasukkan ke dalam "lembu" ini kemudiannya di panggang sampai mati. Suara jeritan mangsa akan keluar melalui mulut lembu menyerupai lembu gila menyebabkan lembu-lembu di kawasan mereka mengamuk dan ini jugak sebab mengapa mereka memanggil mesin ini mesin lembu gila. Ayat macam budak darjah satu.


Dah jumpa pilihan hati? Korang rasa yang mana satu nak try?

>Korang ada mata korang tengok, korang ada telinga korang dengar, korang ada akal? Korang fikirlah sendiri. Assalamualaikum<

Notakakikechik : Jaga diri jangan sampai alat ni menyeksa korang sampaikan dari macam ni
jadi macam ni.. 

4 3 orang nak menyampuk:

Farahana Ramlan berkata... [Reply]

Erm.. rasanya saw torture kot yang paling... eeiiw ~

Ana Lee berkata... [Reply]

eeii ... tak sanggup!

Astagfirullah al-azim. Bayangkan macam mana azab akhirat nanti TT .TT

zuhdi sanusi berkata... [Reply]

err., ngeri..

Hatim Najmi berkata... [Reply]

Allahu.. itu baru seksaan dunia oleh manusia sendiri. Kalau dengan Allah SWT tak ketahuan kita dibuatnya.